1925-09-14

A boom* Floridában. Minden hajó s vonat tele, nem kapni jegyet. Emberek százezrei özönlenek Florida felé. A telekspekuláció óriási. Százezreket nyernek. Miért? Divatba jött. :.. Amerika nagyságának titka, hogy ő maga a legnagyobb fogyasztó. Produkciójának 60%-át el tudja helyezni határain belül, mert olyan jól fizeti az embereit, hogy nem probléma egy cipőt, egy ruhát venni, színházba menni – senkinek. Nemcsak egy kis réteg, hanem mindenki részt vesz az élet elemi dolgainak élvezetében.

Színház: A No, no Nanette-et elvitték a „road”-ra.** Olyan sikere van, hogy másfél év óta nem tud bejönni. A melódiáit már az egész világon lejátszották, de a darabot New York még nem ismeri. Itt a kiadó betiltotta. …

A színészek 4 hétig kötelesek ingyen próbálni. Ha a színész megbukik, egy hét alatt cserélnek. Legfontosabb a típus. Ott ülnek, akik várják, hogy a szereplő nem jó, és esetleg rájuk kerülhet a sor.

*gazdasági fellendülés, virágzó konjunktúra** vidéki turnéra (a No, no Nanette Vincent Youmans musicalje)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük